Wat hebben boten, mannen in pak en het WTC Schiphol met elkaar gemeen?

Wat hebben boten, mannen in pak en het WTC Schiphol met elkaar gemeen?
Afgelopen woensdag woonde SPOT de 2015 Powerboat Challenge bij, die werd georganiseerd door WTC Schiphol Business Club. Veel teams deden mee, maar nog veel meer mensen stonden aan de kant om hun favoriete team of goede doel aan te moedigen.

Het weer was geweldig, het eten en drinken buitengewoon en hetzelfde kan gezegd worden over de sfeer. Een heerlijk ’s zomers event, en dan is de zomer nog niet eens begonnen!

Danone eindigde op de eerste plaats, maar was zo attent om het prijzengeld te delen met runners up Etihad Airways en Schiphol Telematics. Prinsenstichting, Plan Nederland en Unicef zullen respectievelijk € 3.000, € 2.000 en € 1,000 ontvangen.

Annick Oosterlee

Community Manager
Schiphol Real Estate
Bekijk profiel

1 reactie

het was een zeer geslaagd evenement op de facebook pagina van de WTC Schiphol Business Club ( liken !! :-D ) zie je foto's: https://www.facebook.com/wtcschipholbusinessclub