Liana Sapulette

Stagiair at Royal Schiphol Group

About Liana

Met veel enthousiasme loop ik stage op de Marketing & Customer Experience afdeling van Royal Schiphol Group. De afdeling is verdeeld onder verschillende sub-afdelingen. Ik zit in het team van Robbert en Michelle bij Customer Care.

Voordat ik hier terecht kwam, zat ik in het operationele gedeelte van Customer Care. Hier heb ik 4 jaar gewerkt bij het klant contact center en bij de Mobile Personal Assistance waarbij ik face-2-face kwam met de passagier en zijn/haar belevenis. Mijn baan bestond voornamelijk uit het blij maken en geruststellen van een passagier die het zwaar te verduren had. Dit vond ik waanzinnig gaaf. Dus vanaf het moment dat ik een stage moest vinden voor mijn opleiding Tourism Management, wilde ik een plek vinden waarbij ik een steentje kan bijdragen aan de belevenis van de passagier. Hierom besloot ik contact op te nemen met de mensen die mijn baan bedacht hadden. En nu ik hier eenmaal zit, voel me erg mijn plek en hoop ik uiteindelijk veel te leren/bij te dragen.

Op dit moment ben ik bezig met verschillende taken, waaronder het onderzoeken hoe wij onze Schiphol contact kanalen kunnen verbeteren om de passagiers een verrassend goede service te leveren. Mocht je ook graag iets willen delen, neem gerust contact met mij op. Ik ben meestal de dinsdagen en donderdagen op kantoor. Een gezellig praatje zit er ook zeker in!